Version 1.04 Live - Patch Notes 6 September 2013 - Noogy Dust: An Elysian Tail 1.04 Patch Notes ---------------------------------------------------------- -Increased environmental damage invulnerability time on higher difficulty settings -Removed "1 HP Save" from damage on Hardcore Difficulty -Resolved issue where NPC/Friends were not utilizing all of their idle animations -Resolved issue where a consumable would inadvertently be removed from player's inventory when 'Auto-heal' was enabled -Resolved potential issue where the 1000 hit achievement wouldn't register if the 200 hit hadn't been previously earned -Fixed a typo in the inventory UI and in the user manual -Resolved potential issue of player dropping out of a map in Abadis Forest -Resolved potential sequence break in world map while switching control methods -Added compatibility and resolved startup issues with multi-monitor setups
ESPERO QUE ESSA ATUALIZAÇÃO NÃO DIFICULTE O TRABALHO DOS TRADUTORES PARA COM ESSE EXCELENTE GAME, JÁ QUE A TRADUÇÃO ESTÁ NA FASE DE PADRONIZAÇÃO DE PALAVRAS E CORRIGINDO ORTOGRAFIA.
Vamos esperar pelo Delutto, para que fale com o Queruba para saber se ele está tendo alguma dificuldade com a atualização do projeto.
Pois fica chato ficarmos precionando o administrador do projeto. Só peço que pelo menos coloque algum parecer para que o pessoal compreenda a situação.
chavesevahc 07 Set, 2013 01:40
Version 1.04 Live - Patch Notes
6 September 2013 - Noogy
Dust: An Elysian Tail 1.04 Patch Notes
----------------------------------------------------------
-Increased environmental damage invulnerability time on higher difficulty settings
-Removed "1 HP Save" from damage on Hardcore Difficulty
-Resolved issue where NPC/Friends were not utilizing all of their idle animations
-Resolved issue where a consumable would inadvertently be removed from player's inventory when 'Auto-heal' was enabled
-Resolved potential issue where the 1000 hit achievement wouldn't register if the 200 hit hadn't been previously earned
-Fixed a typo in the inventory UI and in the user manual
-Resolved potential issue of player dropping out of a map in Abadis Forest
-Resolved potential sequence break in world map while switching control methods
-Added compatibility and resolved startup issues with multi-monitor setups
ESPERO QUE ESSA ATUALIZAÇÃO NÃO DIFICULTE O TRABALHO DOS TRADUTORES PARA COM ESSE EXCELENTE GAME, JÁ QUE A TRADUÇÃO ESTÁ NA FASE DE PADRONIZAÇÃO DE PALAVRAS E CORRIGINDO ORTOGRAFIA.
fariast 13 Out, 2013 05:35
michaelmollina 19 Out, 2013 15:25
tom66 30 Out, 2013 12:21
chavesevahc 10 Nov, 2013 12:28
LUANXWII 17 Nov, 2013 10:56
chavesevahc 17 Nov, 2013 13:49
Pois fica chato ficarmos precionando o administrador do projeto.
Só peço que pelo menos coloque algum parecer para que o pessoal compreenda a situação.
LUANXWII 02 Dez, 2013 15:10
la ta
"Atualizado dia 19/10/2013 às 21:44h"
ta no 7% faz 2 meses
renanaugustosilva 02 Dez, 2013 17:54
manufelix 02 Dez, 2013 23:04
quero tanto jogar e não gosto de ficar traduzindo mentalmente enquanto jogo KKKKK
essa tradução seria uma ajuda e tanto, pena que parece que pararam o teste :(
sakatagintoki 03 Dez, 2013 21:00
fariast 07 Dez, 2013 09:47